27november

Min midsommar 2012.

Kategori: Livet

Midsommar det här året var till den början väldigt meckigt, eftersom vi hade en hund att ta hänsyn till. Men allt slutade lyckligt och jag hade en fantastisk midsommar. Tyvärr blev det inte mycket till kort för min egen del eftersom jag glömde min kamera. (jag blir så trött på mig själv ...) Så jag har faktiskt snokat reda på några kort som Liz har tagit. (Hoppas det är okej med dig Liz ? ...  ) Ingen midsommarstång, och ingen midsommarkrans, men satan vad jag åt midsommarmat. Hade ni en bra midsommar? 
 

Kommentarer

  • Fotograf Malin Sundin säger:

    mysigt!

    RE: ja det var de nog, kände inte så mycket pga förkylningen :)

    2012-06-24 | 17:30:04
    Bloggadress: http://malinsundin.blogg.se
  • Liz säger:

    Det går så bra så Moa :) jättemysig midsommar var det, trots vädret :p

    2012-06-24 | 19:42:22
  • Annika A säger:

    Ser ut som att ni hade en mycket bra midsommar! :)

    2012-06-24 | 21:42:16
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: