27november

Project Runway Sverige.

Kategori: Livet

Ni har väl inte missat att project Runway skall starta i Sverige? Läste precis att Sofi Fahrman har fått jobbet som den svenska motsvarigheten av Heidi Klum. Åh, Project Runway som är ett av mina favorit program (I know, didn´t see that comming... ) kommer bli helt galet kul att följa. Jag gillar Sofi, tycker hon passar till rollen, och tror hon komme raxla den bra! Och utan att avslöja alltförmycket kan jag bli lite mer involverad i programet med tanke på mitt jobb ... Åh vad spännande!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej !

    Var med och tävla i veckans blogg ! De tre vinnarna dras på söndag ! :D

    KRAM !

    http://sweediepiie.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment



    Åhhhhh vad kul ! Jag älskar project runway ! Men jag hade helt missat att det skulle komma till Sverige :0

    As bra tycker jag , och jag håller med om att Sofi passar i den rollen, hon är perfekt !

    2012-06-02 | 01:08:33
    Bloggadress: http://sweediepiie.blogg.se/
  • elise säger:

    Åh vad kul med en svensk version!

    2012-06-03 | 17:05:46

Kommentera inlägget här: