27november

For my Birthday ...

Kategori: Shopping

Tiden går ju som sagt fort när man har roligt och ungefär om en vecka så fyller jag 23 år. Vad skall man önska sig då? Egentligen finns det ju en miljard saker jag skulle vilja ha, men sedan jag fick ett heltidsjobb så har känslan av att jag faktiskt kan köpa det mesta själv stärkts. Hur tråkigt? Jag minns när man var 7 och man aldrig någonsinn i hela sitt liv kunde tro att man någonsinn själv skulle säga "Jag önskar mig inget". Klart att alla önskar sig och vill ha. Men det man faktiskt skulle vilja ha är alldeles för dyrt för att önska sig, man vill ju inte ruinera sina nära o kära. Förr var det bara mamma och pappa man kunde tänka sig att ruinera. Hursom helst så känner jag inte att jag önskar mig så mycket, men för sakens skull tänkte jag sätta ihop en litet collage av saker jag inte hade blivit ledsen för om jag fick. 
 
Bildkällor och köpställen: Halsduk, Tröja, Apple TV, Bodybutter, iPhone skal, Tallrikar,
Solglasögon, Presentkort (av alla dess slag), Lampa, Klänning, Träningsväska, Objektiv.

Kommentarer

  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Jag känner likadant, det mesta materiella jag behöver har jag redan. Så jag önskar mig saker som presentkort på mat, eller dammsugarpåsar, eller batterier eller annat som man ändå behöver men som suger att behöva lägga pengar på. Mycket roligare att få!

    //Emma Hå

    2012-11-20 | 01:41:18
    Bloggadress: http://emmahas.se
  • Linn säger:

    Hehehe! Vilken käck önskelista ! :D

    2012-11-20 | 10:36:22
  • sannas rum säger:

    Åh många fina grejer (: Jag gillart :D

    2012-11-20 | 11:06:39
    Bloggadress: http://sannasrum.blogg.se/
  • LOWA - En musikblogg säger:

    har en frågestund på min blogg skulle blisuperglad om du ville ställa en fråga eller två! Massor av kramar!!

    2012-11-20 | 18:56:49
    Bloggadress: http://musiklowa.blogg.se
  • Annika A säger:

    Vilka fina saker, lampan är ju så snygg! Fyller också år om en vecka, den 27:e, fyller du också år då? :)

    2012-11-20 | 21:46:46
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: