27november

Nelly Magazine #6

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

I veckan kommer numme r6 av Nelly Magazine till kontoret. Älskar omslaget som jag tycker lätar det bästa hittills. I det här numret gjorde jag även ett skoplock, som var riktigt klurigt att lösa men jag tycker ändå blev riktigt bra till slut. Jag fick också agera modekunnig tillsammans med Christine då vi fick välja ut 5 designers som vart extra bra på festmode den här säsongen. Riktigt kul att man får användning av sitt intresse på ett sådant sätt nån gång. Ni kan få den med er Nellyorder från och med igår tror ja.
 

Kommentarer

  • Sara Whitmore säger:

    - Ja de va sjukt härligt i dubai!! Om du ska resa till ett varmt land inte så lånft borta så tipsar jag verkligen om dubai!! varmt, bra shopping och man har aldrig tråkigt! :D Kram!!

    2012-11-25 | 13:39:19
    Bloggadress: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här: