27november

Nelly s/s-13.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Idag har vi haft massa spännande kollektionspresentationer för s/s13 på Nelly. Då har alla våra designers ex.  för NLY Trend, Issue1.3 och Estradeur, och även inköpare, berättat om kollektionerna de gjort för våren, vilka trender de har valt att satsa på, vilka plagg som kommer komma, och i vilka färger, vad de har laggt djup i osv. kul att se massor av vårkläderna och man blir ju bara så sugen på att klä på sig ljusa härliga pasteller på en gång, och det är ju faktiskt kul att se kläderna före alla andra ... hehehe ... Fick också se lite av kollektionen som Project Runway-vinnaren kommer att lansera, detta blev en stor spoiler för mig eftersom jag följer programmet ... men det var riktigt kul att se vinnarkollektionen vi skall sälja på Nelly under våren. Ni anar inte hur fin våren kommer att bli på Nelly! Har jag sagt att jag har världens bästa jobb?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: