27november

Mawio.

Kategori: Shopping

Hittade min drömklänning på Net-a-porter idag. Den är verkligen helt magisk! Såklart från By Malene Birger, och bär namnet Mawio Lace-paneled jersey maxi dress. För att vara en drömklänning är den inte heller speciellt dyr, endast 200 euro vilket jag tycker är ett helt okej pris för en drömklänning. Tyvärr är den redan slut på siten, men skall strax komma in i lager igen. Kommer vara svårt att hålla mig borta från det köpet. Här kan du shoppa den, när den åter är i lager. Jag tänker nyårsklännig (!). (Ja, jag börjar redan tänka på sånt i oktober)
 

Kommentarer

  • Granberg säger:

    Oj, en normallång människa kommer ju flasha både bröst och rumpa i den.

    2012-10-14 | 18:38:15
    Bloggadress: http://granberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: