27november

5 Inch and Up for Nelly

Kategori: Livet

Måste bara tipsa er om en grej som händer på nelly.com på tisdag! Då kommer nämligen det superspännade kollektionssammarbetet med Sandra Hagelstam från bloggen "5 inch and up" lanseras på Nelly! Jag har redan kollat in ett par grejer jag hade sett i min garderob utifrån bildern från Lookbooken. "5 inch and up" har vart en av mina favorit bloggar sedan 2 år tillbaka och jag tycker att det är så kul att Sandra gör en sådan här grej med Nelly. Hon är riktigt duktig och har en egen stil, kolla in hennes blogg här:  Jag är lite extra kär i kavajen som ser helt grymt bra och basic ut, och älskar den lila stickade tröjan, BIG WANT.
 
Sandra har även en egen streetstyle blogg på Nelly, den här ni väl inte missat? Kolla in "The Neighbourghhood Watch".
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: