27november

Trend Report II AW13

Kategori: a/w-13

Grått: En stor trend på framför allt jackor och kappor är olika nyanser av grått. Passar dock lika bra på kostymbyxan som på festklänningen alá Lanvin. (Kanske är det serien där Mr. Grey spelar en stor roll, som påverkar modet lite kanske?) Två visningar att kika in lite extra är Proenza Schouler och Alexander Wang som båda använder flera olika nyanser av grått i olika material. Jag är riktigt sugen på en höst/vinterkappa i grått i år istället för svart, som jag alltid annars har. Jag är riktigt vågad i år. (haha). Gillar ni grått? 
Köpställen: 1. H&M, 2. Selected Femme, 3. NLY Trend,
 

Kommentarer

  • Anna J säger:

    Åh bra,. äntligen en trend som passar min stil, hehe. Jag är också jättesugen på en grå kappa! Vi måste ut å leta efter fina,. hihi ^^,

    Svar: Haha, eller hur! Ja det får vi göra :D :D
    Moa Jansson

    2013-08-21 | 21:53:12
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se

Kommentera inlägget här: