27november

What I want under my Christmas tree.

Kategori: Shopping

Så var det 15 dagar kvar till julafton, och alla panikar till vem, hur många, hur mycket och vad man skall köpa. Jag har två klappar färdiga, två kvar. Hälften har inhandlats på internet, har en känsla av att de som är kvar också görs det. Alltså hur kan man inte gilla att handla på internet? Det är ju i princip det bästa som hänt sedan hjulet. Men nog om det, detta önskar iaf jag att jag fann under granen om drygt två veckor! Halsbanden är jag sedan länge superförtjust i, och den ipadskalet från Moschino hade passat perfekt på min nya ipad. Väskorna från Diane von Furstenberg och Rebecca Minkoff är båda två små, praktiska och så fina!, men lite mer kär är jag nog i den från DvF ... Kontentan = Det går bra med allt på listan, tack. 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så himla mycket snyggt. Jag hade blivit glad för vad som på denna listan;)

    2013-12-10 | 15:58:48
    Bloggadress: http://malinlaweber.blogspot.se

Kommentera inlägget här: