27november

Los Roques - part I

Kategori: Resor 2013

Har lite smått börjat redigera lite bilder från min semeser i Venezuela. Här är första delen av den första veckan vi spenderade på Los Rouques som ligger i Karibiska havet utanför Venecuelas kust. Los Roques kallas också Karibiens svar på Maldiverna - och av bilderna förstår ni säkert varför. På Gran Roque - den största ön i ö-gruppen där också de flesta bor finns det tre bilar och bara gator av sand, och det består mest av turkost hav , vita stränder, pelikaner, färgglada kolonihus och en och annan hund. Alla bilder är fotade av mig. 

Kommentarer

  • Xio säger:

    Helt underbara bilder!!!! Va har du för kamera?

    Svar: Oh tack! :D Jag har en ganska gammal Canon EOS 400 systemkamera, men den funkar än! :)
    Moa Jansson

    2013-02-04 | 16:07:06
    Bloggadress: http://xiio.blogg.se
  • Anna säger:

    Snyggt! De blev jättebra ju, färgen på vattnet gör ju sig verkligen rättvisa här. Bilderna som du tog på husen vart ju superfina med, ser fram emot att se fler :> Ser för övrigt ut som att jag har nån hudsjukdom på mitt knä(?) haha <3

    Svar: Haha, det ser faktiskt ut som du har fått nått typ av outbreak där ;) Du får också publicera lite bilder så jag får se dina med! Sen får du skicka de bilderna jag var med o tog när det regnade på Madrisky!
    Moa Jansson

    2013-02-04 | 19:12:58
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se

Kommentera inlägget här: