27november

Samantha Barks.

Kategori: Fashion

Jag skall väl inte vara sämre än alla andra som skall hylla den fantastiska röda mattan till Oscarsgalan i år. Det ingår på nått sätt att beundra det där när man är intresserad av mode. Eller? Visst är det mycket vackra klänningar, men det är ju inget man inte sett förr? Glittriga, puffiga, smickrande och svepande. Det är ju sannerligen en show om vem som kan glittra mest. Min favorit är denna Valentino klänning som Samantha Barks bar. Egentligen inget speciellt, men jag dör vad snygg hon är i den där. Om jag någongång skall gå på Oscarsgala (Ah, det lär hända ...) så skall jag också bära en sådan. Bara en sådan sak som att den har fickor. Vem behöver fickor på en oscarsgala? Fantastisk är den iallafall. 
 

Kommentarer

  • Karin O säger:

    Den missade jag, sjukt fin!

    Svar: Ja den hade ju inte skadat att ha i garderoben!
    Moa Jansson

    2013-02-26 | 10:02:44
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
  • Alexics säger:

    Reply: Oh ja!

    Åh den var ju sjukt snygg, simpel men cool :D

    Svar: Precis som klänningar skall vara enligt mig! ;)
    Moa Jansson

    2013-02-26 | 17:00:41
    Bloggadress: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här: