27november

Storformat.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Om i råkar befinna er i Göteborg för tillfället, så har ni förhoppnings inte missat alla Nelly.com's stortavlor runt om i hela stan, på både reklampelare och i busstationer. Jag har gjort grafiken och varje gång jag går förbi en affisch vill jag vända mig om mot den som går närmast och berätta för dom att det "faktiskt är jag" som har gjort affishen/stortavlan. Tänk att jag för sex år sedan satt på Ale Gymnasium på Medieprogrammet och bara önskade att en gång få jobba med sådant där. Och helt plötsligt så var stan tapetserad med "mina" affischer. Det var första gången både jag och Nelly.com gjorde detta och jag lärde mig väldigt mycket, som jag skall tänka på tills nästa gång. Älskar när jag fortfarande kan lära mig roliga nya saker. Bland annat sitter afficherna på Avnenyn, Vasagatan och Odinsplatsen. Grafik: Moa Jansson Copy: Elisabeth Bäckström
 
 

Kommentarer

  • Elise & Andreas säger:

    Vilket underbart inlägg! Jag och andreas är så glada för din skull :)

    Svar: Vad söta ni är, Tack så jättemycket!
    Moa Jansson

    2013-02-21 | 20:46:59
  • Elin Kling säger:

    GUD VAD KUL! Du är ju grym ;)

    Svar: Haha, tack så himla mycket! Ja det känns jättekul! :)
    Moa Jansson

    2013-02-22 | 09:27:42
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • Helen säger:

    Nä men va kul!
    Grattis!

    Haha ja kommer köpa klockan om min kille inte förstod vinken att jag skulle vilja ha den i påskägget ;)

    Svar: Tack så mycket!! Haha, ja då förstår jag! Bästa tekniken för att hinta ever! :D
    Moa Jansson

    2013-02-22 | 10:45:54
    Bloggadress: http://heleeens.bubbleroom.se
  • Esmeralda <3 säger:

    Kul hehe! Grattis:D då kommer jag se dina affisher nästa vecka när jag kommer till gbg :D

    Svar: Haha, Tack! ja om de sitter kvar då, de sitter oftast inte uppe i mer än en vecka, men hoppas!
    Moa Jansson

    2013-02-22 | 11:06:02
    Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se
  • Liie säger:

    Åh vad häftigt! Riktigt snygga var dom ju också!

    Svar: Men tack så mycket! ja det är faktiskt jättekul!
    Moa Jansson

    2013-02-22 | 14:46:08
    Bloggadress: http://heyli.blogg.se/
  • Alexics säger:

    Åh jag har sett dom och varje gång har jag tänkt "vilken jävla vår?" haha men får hoppas på att den kommer snart! ;)

    Svar: Eller hur!? Tro mig jag har tänkt tanken själv ;) Vi hoppades ju på en lite mer vårig vår när vi gjorde de här affisherna.. men men.. förhoppningsvis blev man vårsugen iaf ;D
    Moa Jansson

    2013-02-23 | 16:02:59
    Bloggadress: http://alexics.blogg.se/
  • T I F F A N Y säger:

    nä, du skojar? fyfan vad häftigt! Vilket dröm jobb, knappt avis :(

    Svar: haha, visst har jag? Mitt drömjobb iaf :) Ibland glömmer jag det lite, fast när jag såg affischerna insåg att jag att jag har ett drömjobb ;) Det är inte alltid man är så bra på att uppskatta det man har själv :)
    Moa Jansson

    2013-02-24 | 16:25:39
    Bloggadress: http://Tiffanysshots.devote.se

Kommentera inlägget här: