27november

Turquoise.

Kategori: Daglig Inspiration

Längtar tillbaka till mitt vackra turkosa vatten på Los Roques. Varför inser man alltid i efterhand hur bra man egentligen hade det? Kanske är det för man inte hann smälta när man var på plats riktigt ordentligt. För Los Roques kallas inte för Karibiens svar på Maldiverna för inget. Jag har fortfarande yttepytte av min bränna kvar, och jag vill helst matcha den med turkost. Synd att jag inte hitta något turkost i garderoben bara. Så jag letade in i djupet av mina inspomappar istället. Det får räcka för tillfället.
 

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    så mycket fina bilder!

    Svar: Kul att du gillar det! :D
    Moa Jansson

    2013-02-24 | 23:46:10
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se
  • caroline säger:

    Åååh, helt underbart :)

    Svar: Kul att det uppskattas! Jag älskar sådan här typ av inspo, måste inte vara vara mode och outfits för att vara inspiration!
    Moa Jansson

    2013-02-25 | 10:53:26
    Bloggadress: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här: