27november

Två från Gina.

Kategori: Shopping

Sladdade in Gina Tricot en sväng efter ett par ärenden i stan efter jobbet eftersom jag aldrig där inne längre. Hittade två fina saker jag hade med glädje kunnat ta med mig hem. Inte idag, och inte innan lön. Funderar dock ändå på att slå till på den där New York-tröjan fast jag verkligen verkligen verkligen inte borde. Finns på Active avdelningen, men hur snygg är inte den oversize till bara ben? Jo tack. Eller Sci-Fi tröjjan al á Balenciaga aw12? Så ball! Båda kostar 299 kr.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ctina säger:

    åh vad fina! taggad jag blev på att shoppa nu haha :)

    Svar: Haha, va kul att du tyckte det! Jag blev själ sugen på att shoppa när jag såg dessa två i butik!
    Moa Jansson

    2013-02-25 | 13:11:49
    Bloggadress: http://ctinasunnegardh.se

Kommentera inlägget här: