27november

Vi kör vi!

Kategori: Träning & Hälsa.

Egentligen kände jag inte alls för att gå till gymmet när jag kom hem efter jobbet idag. Men jag hade bestämt mig för att gå dit och så blev det. När jag väl var där kunde jag inte sluta, hur kan det vara så att det svåraste är att gå utanför dörren? Och det roligaste är det jobbigaste på hela dagen och det man blir lycklig av. Jag har bestämt mig för att leva en sundare livsstil i vår - och förhoppnigsvis ett bra tag franöver, med Bodylicious! jag fick i julklapp, som min bibel. Men jag är peppad, taggad och inspirerad!
 

Kommentarer

  • Elise säger:

    Snygga skor! Har du köpt dem nyligen? Jag letar efter nya...

    Svar: Oh Tack!! Njaa.. jag köpte de i höstas på Stadium för 599 tror ja, från deras märke SOC! Skitbra, är verkligen supernöjd! :)
    Moa Jansson

    2013-02-06 | 07:03:39
  • Sofia säger:

    Heja dig! :)

    2013-02-06 | 10:03:04
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se
  • Rebecca säger:

    Duktigt av dig att gå å gymma ändå ;)

    2013-02-06 | 10:42:10
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här: