27november

Det där med löften ...

Kategori: Livet

Hade en fantastisk nyårskväll och ett fantastiskt firande igår kväll med massor av fina vänner. 2012 har vart ett bra år, men bitvis tufft också. Mycket jobb har det vart, men också resor både till Berlin och Barcelona med härliga vänner har jag lyckats klämma in. Jag har också blivit "hundägare" två gånger på ett år, först till Zumbi och senare en Juma. Jag tror på 2013. Jag skall inte komma här med nyårslöften, för det är som gjort för att inte hållas, men visst har jag ett par mål jag gärna skulle infria.
 
 – Jag vill verkligen leva ett sundare liv med träning och god och nyttig mat. Jag vill öka min träning till minst 3 gånger i veckan, och inte äta onyttigt bar aför att man borde, utan bara när jag själv vill.
Hålla mig närmare mina vänner. Alltför många gånger har jag prioriterat mitt jobb före mina vänner. Skärpning.
Fota mer. Det kommer en dag då jag kommer ångra att jag inte hade med kameran den där vanliga tisdagspromenaden i maj. 
Spara pengar till den där väskan. Den där jag gått och dregglat efter i över ett år nu. Skärpning. Spara pengar, du behöver inte de där sju topparna på h&m.
 
Så, nu kanske jag måste hålla "löfterna" eller målen bättre om jag har de nedskrivna här. Det återstår bara att se. Har ni några mål under 2013?
 

Kommentarer

  • Annika A säger:

    Mitt nyårslöfte är att börja träna men den där om att spara pengar till väskan var inte så dum! :)

    2013-01-01 | 23:01:16
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/
  • Kajsa säger:

    jag ska försöka att inte lägga ner så jäkla mycket pengar på kläder som jag i dagsläget gör. men det är så svårt eftersom jag jobbar i butik :)

    2013-01-04 | 22:02:52
    Bloggadress: http://urbanstyle.se/kmstyle

Kommentera inlägget här: