27november

Carry my Nelly Bag.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Har ni fått hem den här påsen hem än? Nästa gång ni får det kan ni tänka en extra gång på mig eftersom jag fick äran att designa våran nya nellypåse. Efter mycket disskusioner (det är många som skall vara med och bestämma på en sådan här sak) blev jag nöjd med slutresultatet, även om det inte blev exakt som jag ville. Men hur kul och häftigt är det inte att flera tusen kunder får se min påse varje dag med sina ordrar i? Ganska häftigt tycker jag. Här kan  ni shoppa något fint som ni får hem i min påse! 
 
 

Kommentarer

  • Elin Kling säger:

    FASEN vad coolt!!! :)

    Svar: Lite ballt är det faktiskt ;) Känner mig riktigt stolt varje gång jag får hem påsen själv ;)
    Moa Jansson

    2013-03-20 | 10:18:12
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • EMMAWHO säger:

    Åjo, den påsen har jag minsann fått hem!
    Så himla kul att få veta vem som står bakom formgivningen på alla dessa Nelly-grejer! :)

    Svar: Haha, ja vissa grejer står jag bakom iaf! Vi är tre stycken som formgivare på tjejavdelningen, men jag har hand om de flesta stora kampanjerna och trycksaker som presentkort och o sådant också! :)
    Moa Jansson

    2013-03-20 | 11:38:20
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

    Åh vad roligt:) Det ska jag tänka på nästa gång:)

    Svar: Ja gör det! :D
    Moa Jansson

    2013-03-21 | 13:00:04
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här: