27november

Conscious Exclusive collection.

Kategori: Daglig Inspiration

Den 4 april är det återigen dags att bänka sig framför datorn – alternativt ställa sig i lång kö väldigt tidigt på morgonen – för då släpps H&M´s Conscious exklusiva festkollektion. Kollektionen är ett sammarbete med hollywoodstylisten Samantha McMillen som är ett stort namn i branchen, och har varit kreativ rådgivare genom kollektionsamarbetet. Priserna på plaggen ligger mellan 599 kr – 2999 kr. För de som är som mig och inte bor i vår huvudstad, får sitta bänkade framför datorn eftersom kollektionen bara släpps i butiker där.
 
Jag skulle nog kunna tänka mig att leva i den här kollektionen resten av mitt liv. Den långa puderrosa klänningen, den långa blå klänningen med djup v-ringning och den vita dressen längst ner hade jag nog kunnat offra min högra hand för. Jag anmäler mig härmed till klubben som kommer sitta framför datorn och uppdatera frenetiskt den 4 april.
 

Kommentarer

  • Hanna Karlsson säger:

    Vilka vackra klänningar!

    Svar: Visst är de urtjusiga! Kan vara värt ett par hundralappar för att få hem iaf en av dom! :)
    Moa Jansson

    2013-03-20 | 06:51:21
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • tove säger:

    superfint alltihop!

    gå gärna in på min blogg och ge mig ditt bästa restips till solen! Jag letar semester för fullt, tack på förhand :)

    Svar: Oh visst är dem! Kan vara värt att sätta sig vid datorn den 4 april!
    Moa Jansson

    2013-03-20 | 08:57:14
    Bloggadress: http://fames.se/mymessycloset/

Kommentera inlägget här: