27november

Pinchos.

Kategori: Livet

Vilken vecka. Har knappt hunnit fatta att det redan är torsdag kväll och fredag imorgon. Eftersom vi är två man kort på jobbet och fortfarande har lika mycket att göra, blir det smått stressigt Tur att jag tycker mitt jobb är så roligt. Nåväl. 
Igår livade jag upp vardagen med att gå till den nyöppnade resturangen i Linnné – Pinchos. Sofia övertalade mig (kan flika in att jag inte var speciellt svårövertalad) till att testa den första "app-resturangen" i Göteborg. Jag älskade maten, men jag vet inte om jag är så förjust i konceptet, att hämta maten själv när den är färdig. När jag är på resturang vill ja ha maten serverad. Kan dock ändå rekomendera att gå dit – minihamgurgaren med chevré är gudomlig! 
 
 
Efter en effektivdag på jobet och tre timmar på Art collage skall jag nu dyka ner i sängen. Den här veckan har slitit. Fick tacka nej till en väns event också bara för att orka med nästa dagen. Hatar när man får ge återbud så nära inpå. Känner mig som en sådan kass människa. Men ibland måste man prioritera sömn, hur gammal det än får en att känna sig. Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: