27november

How to style those shorts.

Kategori: Shopping

Blev riktigt sugen på de där shortsen från Rebecca Stella efter kollektionssläppet igår, men kunde inte riktigt komma på hur jag skulle matcha dem. Så satte mig för att fundera ut nått jag skulle kunna styla de med. Om jag hade kunnat inhandla dessa övriga fina saker från Zara, hade jag slagit till direkt på de där. Frågan är, om jag inte kan gräva fram något liknand ei garderoben jag har. Får undersöka den saken närmare. 
Hur skulle ni styla shortsen? 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Dom e allt bra snygga domdär shortsen, snygg styling! Älskar tishan, best basic verkligen.

    Svar: Eller hur, måste köpa mer av sådant där, synd att det är så jädrans tråkigt att köpa bara :P
    Moa Jansson

    2013-05-22 | 11:28:07
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se
  • Elin Kling säger:

    ÄLSKAR stylingen och skulle lätt tagit på mig det där! <3

    Svar: Kul att du gillade det! Lets do it!! :D
    Moa Jansson

    2013-05-22 | 15:59:14
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: