27november

Jean-Paul Gaultier@ESC

Kategori: Fashion

Ni såg väl ESC igårkväll? Danmark vann som förväntat och min favorit – Belgien gick det väl inte fantastiskt för. Det jag jag gillar med ESC allra mest är alla kläder och kostymer. Det finns liksom ingen hejd på alls vad som man kan ha på sig i den tävlingen. Något som alltid uppmärksammas är programledarnas kläder och naturligvis är det kul att se vad Petra Mede skulle kä sig i. Jag kan inte säga att det var min smak direkt, men de passar ju absolut till ändamålet. Klänningarna är skapade endast för Petra och programledarrollen av ESC av designern Jean-Paul Gaultier, och jag måste säga mitten-klänningen är helt fantastisk. Att de var svåra att gå i löste hon med att åka Segway mellan de olika delarna av Malmö arena. Praktiskt. Gillade ni Petras klänningar? 

Kommentarer

  • Anna Jansson säger:

    Tyckte att den svart/guldiga blev over the top med axelgrejerna, not my cup of tea :/ Gina hade William Walström på sig i lördags förresten :)

    Svar: Åh kul! Börjar gå bra för honom! :D
    Moa Jansson

    2013-05-20 | 00:31:19
    Bloggadress: http://mycherrykicks.blogg.se

Kommentera inlägget här: