27november

Milano Prossima

Kategori: Resor 2013

Nu drar jag och Jonas till södre breddgrader och till Italien i ett par dagar för att hälsa på en av hans vänner som flyttat dit. I know, värsta globetrottern, det blir ett redigt reseår i år! kommer resultera i en fattig höst – men det kan de ju vara värt. Efter 1 veckas fullkommlig galenskap av stress på Nelly så är det väl skönt med ett par dagars ledighet antar jag, även om jag inte riktigt kände mig redo för semester igen så snart. Nåväl, jag skall nog överleva. En utflykt till Milano är planerad, samt ett besök på en närliggande vingård. Har aldrig vart i Italien innan så skal bli fantastiskt kul. Har kameran med mig så klart och resan skall dokumenteras. Och jag som inte ens publicerat alla bilder från New York än, – Lyxproblem? Ha en bra helg allihop, så är tillbaka om ett par dagar! 
 
Milano

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Lyxproblem. ;) Ha det underbart! Catch up när vi båda åter är på svensk mark.

    Svar: Haha, I know ;) Ser fram emot att se dina Istanbul bilder! Det gör vi definitivt! :D
    Moa Jansson

    2013-05-23 | 20:42:26
    Bloggadress: http://lifeaccordingto.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jaaa <3 tyvärr så är ju den vita slutsåld på internet och har inte kommit in i butik. Men jag lyckades hitta en sista av den svarta, i min storlek. Så ifall den vita inte kommer till Göteborg är jag lycklig ändå!

    2013-05-23 | 23:20:36
    Bloggadress: http://nyheter24.se/nextinfashion2013/granberg/
  • Elin Kling säger:

    HA DET UNDERBART <3

    Svar: Åhmen det hade jag definitivt! :D
    Moa Jansson

    2013-05-25 | 12:26:33
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: