27november

Nelly and the City.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Innan jag gav mig av till Italien i torsdags så kämpade jag med denna kampanj "Nelly and the City" riktigt hårt i fyra dagar och tre kvällar. Fick det inte att fungera i början, det blev helt enkelt inte fint. Men jag vägrade såklart att ge upp – envis som jag är, och efter en massa exprimenterade fick jag till något bra och det blev en fin kampanj tillslut ändå. Till kampanjen tillhör: Style Quiz, och New York Guiden här nedan som jag blev riktigt nöjd med. Använde också en hel del av mina egna bilder jag tog i New York, kul att faktiskt få användning för dom för en gångs skull. Hela New York kampanjen kan ni hitta här:
 
 
Se fortsättningen på guiden här:
Design: Moa Jansson: Copy: Elisabeth Bäckström

Kommentarer

  • Liz säger:

    Grym guide Moa! Känner igen några av dina fina bilder ;) Blir sjukt sugen på att åka till New York efter att ha sett den!

    Svar: Åh vad glad jag blir! :D Ja gör det!! Fantastisk stad, och den tar typ aldrig slut! :D
    Moa Jansson

    2013-05-29 | 16:15:58

Kommentera inlägget här: