27november

New York – del 1

Kategori: Resor 2013

Nu har jag påbörjat minr redigering av bilder av min fina New York resa jag kom hemifrån i lördags. Gick lite wild som jag brukar göra med kameran på resor, så har många bilder att gå igenom. Men denna gången är det lite förlåtligt eftersom jag beställde både ny kamera och ett nytt objektiv precis före resan. Älskar båda två fullkomligt, är så nöjd med massor av bilder. Alla bilder är tagna av mig. 
 
Första dagen på Broadway.
Huset som buggs vid Ground Zero.
Älskar New Yorks alla fräscha salladsbarer!
Vårkänslor i New York!
Även om det blåste lite kallt ...
Älskar denna bilden som är tagen längst ner på manhattan med utsikt över frihetsgudinnan.
Anna fotade loss precis som mig.
Älskade New York! <3
Alltid mycket trafik och man får ha koll åt alla håll.
Ett örhänge någon?
en av kvällarna åt vi på ett supermysigt ställe i Soho, med god amerikansk streetfood.
Och en läskande Diet Coke.
Tredje dagen besökte vi Woodbury Outlet, en stor by med massor av affärer. Gick inte att inte shoppa där!
Körsbärsblommorna var i full blom.
Anna och Mamma är trötta efter en hel dags shopping.
 
Här slutar jag för denna gång, men håll er uppdaterade, fortsättning kommer snart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: