27november

Shoes by Jennie Ellen.

Kategori: Shopping

För en som läser bloggar är det nya skomärket "Jennie-Ellen" som är designat av just – Jennie Ellen, ingen nyhet. Hon är tjejen som designade NLY Shoes i Hong Kong när jag började på jobba på Nelly, och slutade för något år sedan. Kul att någon lyckas såväl som hon har gjort, och att det faktiskt går att starta ett märke i Sverige som enbart gör skor. Jag älskar de vita med svarta prickar, vilken är er favoriter? Shoppa och se alla skor här: 
 
(Här kan du se hur Fanny Lyckman stylar dom så jädra shysst – Copy, Paste please)
 
 

Kommentarer

  • Elin Kling säger:

    Skulle verkligen tänka mig att köpa alla! :)
    Super snygga!

    2013-05-28 | 13:17:44
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • Malin Wederberg säger:

    Så snygga! Jag gillar de med fransar.

    Svar: Åh jag med! Skulle kunna tänka mig alla tror jag ... om de fick plats i garderoben ..
    Moa Jansson

    2013-06-01 | 18:39:25
    Bloggadress: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här: