27november

Sveriges Radio – Stil.

Kategori: Daglig Inspiration

Sveriges Radio har ett program som heter "Stil" och går fredagar klockan 10. De flesta som är som mig råkar ju vara på jobbet vid denna tidpunkt och har inte tid att avsätta en timme då. Det bästa är att man kan lyssna när man vill i efterhand, och det finns hur mycket bra och intressant som helst! Perfekt när man sitter på bussen och inte känner för att bläddra igenom de senaste 20 bilderna på instagram 7 gånger. Igår lyssnade jag på denna sändningen, "Alexander Wang – modets stora framtidslöfte (eller luftslott)". Intressanta och givande disskusioner om hur modevärlden fungerar nu idag, hur den utvecklas och varför många tycker Alexander Wang är en stor bluff. Här kan ni hitta fler stilprogram, och här kan ni läsa mer vad som ingår i programmet nedan jag lyssnat på. Stor tumme upp för oss modeintresserade!
 

Kommentarer

  • Elin Kling säger:

    KUL! Det måste jag lyssna på någongång!
    (väskan är från Zara, love it! Den är perfekt size!)
    Kram <3

    Svar: Det tycker jag verkligen att du skall! Åh jasså? Zara gör så himla mycket fint, riktigt farligt att gå in i de där butikerna ...
    Moa Jansson

    2013-05-02 | 10:08:31
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: