27november

Let it snow ...

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Det har varrt lite tyst här ett tag. 1, Min kamera är sönder (buuhuu), och 2, jobbet tar 95% av min vakna tid just nu. Slitsamt? Jajjemen. Men det är den där julen som ställer till det. Vi kanske skulle ta och ställa in den i år?, hade vart riktigt skönt. Nä så långt skall vi inte dra det, men jag längtar nästan lite tills det är över. 
 
Nåväl, jag kan ju börja med att visa ett brev och ett bildspel jag gjorde förra veckan på nelly. Supernice plåtning som fotats nere i studion med vår supersnygga modell vi använt en del se senaste: Stephanie. Kul tjej som inte är rädd för att fåna sig. Riktigt nice tyckte jag det blev! Här kan ni se hela bildspelet och brevet kan ni också se här
 
 
Grafisk formgiving: Jag, Copy: Elisabeth Bäckström, Foto: Tobias Guldstrand, Modell Stephanie.
 
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Superfint! :)
    Måste fråga, är det bara du som håller på med det grafiska (typ nyhetsbrev, lookbooks osv) eller är ni flera? Du gör ett superjobb anyhow!

    Svar: Åh Tack Emma :) Njä, vanligtvis är vi två. Min kollega gör de flesta breven och jag gör kampanjsidor/Lookbooks och banners ibland också. Kul att du gillar det :D
    Moa Jansson

    2013-11-08 | 09:42:12
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Clara säger:

    Så jättesnygga bilder!

    2013-11-10 | 22:44:03
    Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: