27november

Rebecca Stella for nelly

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

I torsdags lanserade vi Rebecca Stellas nyårskollektion på Nelly, och jisses vad folk var sugna på nyrsklänningar. Själv är jag mest förtjust i den supergosiga teddyjackan med luvan, hur fin? Och som vanligt gjorde jag även lookbooken för kollektionen, här kan man se hela och även läsa hela budskapet rebecca döpt sina klänningar efter. Det bästa med Rebeccas kollektioner är att hon – liksom jag – älskar bara ryggar, vilket är det finaste som finns, och den svarta känns som ett riktigt bra alternativ till alla fester som börjar närma sig. 
Shoppa hela (det som är kvar) kollektionen här!
 
Förresten håller jag på att göra en ny logga för Rebecca Stellas kollektion till våren, skall bli så kul att få visa er den om ett par månader! Har jag sagt att jag har ett mångsidigt jobb? 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: