27november

Behind the Scenes @nelly.com

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Idag roddade jag i ett beautyprojekt på Nelly, som jag skrev en kreativ brief för i fredags, fotades idag, som jag skall göra kampanjsidan för imorgon och jag får de färdiga retucherade bilderna på torsdag morgon. Deadline är torsdag lunch. Snabb puck? Tycker det är superkul när man får jobba med snabba puckar emellanåt som man och bara skall lösa. Jag lekte runt och directade lite i fotostudion idag med mina kära nellykollegor. De måste trott jag var galen. Men jag får massa ny energi av att göra saker jag inte brukar, och framförallt få bestämma hur jag vill ha saker och ting. Alltid lika trevligt. Kampanjen kommer bli är jag övertygad om, och kommer naturligtvis visa upp slutresultatet här, ser verkligen fram emot det. Tills dess kan ni få lite behind the scenes! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: