27november

Nine Jackets & Coats.

Kategori: Shopping

Jag får väl ändå erkänna att hösten är här på riktigt nudå och såklart skall höst/vinterjacka inhandlas. Jag vete tusan vad jag vill ha för någon. Helst vill jag ha en grå oversized kappa tror jag. Som man kan mysa in sig i när det blåser i 20 minusgrader. Har inte hittat den perfekta än tyvärr, även om den gråa från Asos på första bilden vara nära. Förutom det faktum att man inte kan stänga den. Vem gör en jacka man inte kan stänga?! Hen har inte bott i Sverige iaf. Hade iofs sett alla dessa godbitar i min garderob till hösten. Men en får det bli. Har ni hitta er höstjacka än? 

1. Asos, 2. Asos, 3. Asos
 
p.s! Fram till fredag har Nelly 15% rabatt på alla jackor, med start idag! Se alla jackorna här:
 
 
1. Zara, 2. Zara, 3. Zara
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Annika A säger:

    Vilka snygga! Själv letar jag fortfarande efter en! :)

    2013-10-08 | 21:28:15
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: