27november

NLY Trend AW13

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Idag släppte vi på NLY Trends Lookbook för AW13 på Nelly.com. Det här kan jag nog säga att det är nått av de jag vart mest stolt över på länge. Den här lookbooken har jag väldigt engagerad i då jag både har vart delaktig i att skriva briefen, planerat upplägget och producerat det grafiska utformandet. Jag känner mig väldigt nöjd med min del, och bilderna blev fantastiska som Rami Hanna fotade. Jag vill ha typ allt. Speciellt den svart spetsklänningen längst ner. Döör. 
 
Kolla in hela lookbooken här och de fantastiska bilderna, ni kommer inte bli besvikna! 
 
 
 
 
 
 
 
Copy: Elisabeth Bäckström, Grafisk Formgivare: Moa Jansson,
Fotograf: Rami Hanna, Modell: Isabel Cañete, Styling: Anna Röjland
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elin Kling säger:

    du är grym!!! så jävla mycket snyggt :)

    Svar: Ah jag vet .. dör lite, vill ha allt!
    Moa Jansson

    2013-09-11 | 06:55:30
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: