27november

The motivation.

Kategori: Livet

Har inte hängt på mycket på bloggen det senaste. Så kan det vara ibland. Har hänt mycket det senaste, men framförallt har det varit så otroligt mycket jobb. Nästan lite too much. Man tror man kan och klarar allt, men tillslut tar det stop och man inser att man inte har någon som helst energi eller motivation kvar. Jag är inte särskillt orolig att den skall komma tillbaka, det gör den alltid. Ibland får det liksom bara vara så, och man får ta ett steg tillbaka och reflektera lite över det man gör varje dag. När jag blir omotiverad går jag in på pintrest eller bloggar och bara glider runt. Tittar på fina saker, funderar och tänker. Utvärderar, analyserar och disskuterar. Sen ser jag sådana här bilder som nedan, och inser att jag gör precis det jag vill göra. Eller jag är på väg di, precis dit jag vill.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: