27november

The Nelly Outlet.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Förra veckan öppnade Nelly Outlet i Borås, och då snackar jag inte den som brukar vara på sommaren i Åhaga – utan faktiskt en riktig butik. Fast en outlet. Så man kan hitta lite vad som helst mellan galgarna, hur spännade? Idag besökte jag butiken på lunchen för att inspektera mina tapeter jag gjort till väggarna, och fyndade samtidigt en Designers Remix-tröja för 250 kr. Värt? Sure is. Om ni har vägarna förbi Borås någon dag tycker jag ni defintivt skall ta en sväng runt knallerian och Nellyoutleten. Om inte annat, så för att kolla in de utsnygga tapeterna ...
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Gryyyymt! Önskar verkligen jag kunde svänga förbi, synd bara att det är drygt 100 mil bort... Heh. Rattans.

    Svar: Åh haha, attans! Du får ta vägen om du kommer till Göteborg nån gång! ;)
    Moa Jansson

    2013-09-26 | 00:04:18
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Emilia säger:

    Hej! Undrar vad det finns för kläder där? Klänningar, jeans osv. ? Och från vilka märken? Finns det Nelly trend tex? Tacksam för svar så fort som möjligt

    Svar: Hej hej :) Det finns allt möjligt där, allt mellan himmel och jord ;) Priserna är billigare än på hemsidan, men kom ihåg att det är en outlet och inte en butik :) NLY Trend finns ja tillsammans med Vila, vero moda, Notion 1.3, Onness NLY Eve och massa massa andra märken. Hoppas du blev nöjd med svaret :)
    Moa Jansson

    2013-10-14 | 23:10:31
  • Emilia säger:

    Glömde att fråga hur är priserna? Är det som på hemsidan?

    2013-10-14 | 23:14:57

Kommentera inlägget här: