27november

Leighton Meester for Nelly!

Kategori: Fashion

 
Äntligen får jag berätta fantastiska för er! Igår släppte vi pressrealesen och nyheten om att Leighton Meeester är ansiktet utåt för nelly.com i vår. De flesta av er känner henne säkert som Blair Waldorf från Gossip Girl. Jag är helt lyrisk. Nelly är så stor del av mitt liv och vart i tre år så nu när det faktiskt börjar bli "på riktigt "och Nelly börjar ta sig ut på den internationella marknaden blir jag helt excalterad. Kollektionen släpps den 24 februari men tills dess kan ni ta en titt på Behind the Scenes-bilder och kampanjsidan jag satte ihop i veckan. 
 
HÄR kan ni kolla på Behind the Scenes-materialet.
 
 

Kommentarer

  • cicci säger:

    Fint kollage med behind the scenes bilderna! :D

    Svar: Tack :D
    Moa Jansson

    2014-02-15 | 11:49:33

Kommentera inlägget här: