27november

ss14 trend I – Polka dots.

Kategori: Fashion

 
Då var det dags – vårtrender för ss14! Kan knappt bärga mig, ny säsong, nya trender!
 
En vårtrend som redan börjat synas mycket både i streetstyle och i budgetkedjornas utbud är prickigt. Allra störst var den på Dolce & Gabbanas ss14 visning, men syntes även hos Burberry. Jag är mest sugen på den där volang kjolen som syns här i mitten ovan. Skall försöka leta upp något liknande tror jag. Dock är det sjukt svårt att hitta en som inte känns för mycket tivoli. Några som har ett bra utbud av prickigt just nu är Asos.
Gillar ni den prickiga trenden? 
 
 
 

Kommentarer

  • Emma Hå säger:

    Aaah så roligt med vårmode! Själv har dragit mig för att sammanställa allt jag hört och sett, men idag kom trendbibeln och då fick jag plötsligt pangmycket inspiration! :D Poladots är så sött, speciellt på en volangkjol!

    //Emma Hå

    Svar: Eller en trendbibel kan verkligen boosta lusten efter trender och vår! Ja i vår blir det massa prickigt! :D
    Moa Jansson

    2014-02-17 | 18:10:58
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: