27november

Uppdatering.

Kategori: Livet

 
Sedan iOS uppdateringen har min stackars Iphone4 pinats till sin gräns och jag har slitit mitt hår varje dag, för att den vart så fruktansvärt långsam. I helgen tog jag äntligen steget och skaffade mig en Iphone 5s, och jag är helt exalterad för att allt går så fort när jag trycker runt på mina appar. Och inte bara det. I veckan fick jag äntligen tillbaka min systemkamera som vart på lagning. Nu jäklar kan jag inte skylla på nått för att jag inte fotar. Bara för det glömde jag kameran hemma på helgens äventyr. Nåväl. Börjar imorgon. 
 
 
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Yey! Skulle bli så otroligt handikappad utan min kamera, haha. Har med mig klumpen överallt...

    Skulle bara höra om du har kikat på frågorna om utbildningen? :) Du var ju så snäll och svarade långt och bra på de första frågorna och så kom jag ju med en hel hög andra, hehe. Förstår om det är ett litet projekt att svara på och jag är nog glad för svaren jag fick, men tänkte bara så de inte kommit bort bland kommentarerna!

    2014-02-23 | 19:21:47
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Sanna Preifelt säger:

    Åh jag har också beställt en femma, men det tar tid :(

    Svar: Hm! Jag gick till tre och fick med mig den hem på en gång :O varför tar din tid?
    Moa Jansson

    2014-02-23 | 20:58:07
    Bloggadress: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här: