27november

Nellys Trendguide ss14

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Eftersom januari betyder ny säsong betyder det också att det är dags för massa nya härliga vårtrender. Som jag har längtat efter det här! Även om vädret kkänns speciellt vårigt och inte heller kommer göra det på ett bra tag så får man väl nöjja sig med detta sålänge. Vi koncentrerade oss på de sex starkaste trenderna för oss på Nelly; Rockig romantik, logomania, ljusa pasteller, draperade längder, sexig grunge och sportigt 90-tal. Jag tycker om vårenstrender som känns väldigt bärbara, dock är den lite mörkare än vad det brukar. Mycket svart, vitt och en aning "rockigare" med mer attityd. Tänkte göra en egen trendguide som jag brukar också lite längre framöver. Hela trendguiden på Nelly kan ni se HÄR
 
 
 
 
Se hela trendguiden HÄR
 

Kommentarer

  • Emma Hå säger:

    Jag är som vanligt mest sugen på pasteller och metallic till våren... Tur att de trenderna spås bli stora! :D

    //Emma Hå

    2014-01-11 | 15:24:58
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: