27november

bodycombat.

Kategori: Livet

Mellan alla bussturer, och praktiserande och att träffa pojkväner och kompisar försöker jag hinna med att träna. Målet är tre gånger i veckan. Mitt favoritpass är just nu BodyCombat på Sportlife, tycker det är galet roligt och man tränar verkligen hela kroppen. Och det är då träning är som bäst, när det är så roligt, att man inte tänker på att man tränar. Sedan innehåller den här realesen (46) väldigt bra musik. Ikväll blir det ett combat pass igen. Precis som igår.
Låtlista:
1a:Teenage Dirthouse (Topmodelz Radio Edit) – Patrick McFly
1b: Black Betty – Masia
2: Shut Up & Kiss Me – Spacegliderz
3: Truly, Madly, Deeply (S&B Remix) – Cascada
4: Kalinka (Russian Hit Mix) – Captain Jack / Kalinka – Za No Za
5: Contagious – Boys Like Girls
6: Spitfire – GhostHunter
7: Braveheart 2006 – Frantic & Gammer
8: I Surrender (Hixxy Hardcore Remix) – Cadence
9: Take It Off – Ke$ha
10: Wait Till You See My Smile – Alicia Keys

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Sugen på ett nytt armband? Jag skänker bort ett från H&M på bloggen! Det är helt nytt och oanvänt, men tyvärr lite för stort för mig. Kika om du är intresserad!! :)

    2011-01-13 | 15:44:28
    Bloggadress: http://ingridsinspiration.se
  • Derya Bahceci säger:

    Hmm bodycombat har jag aldrig vågat testa, men blev ganska sugen nu :)

    2011-01-13 | 17:14:51
    Bloggadress: http://www.kth.se/derya
  • Elise säger:

    Pojkvänner i plural alltså ;) hur många har du? ;)

    2011-01-13 | 20:57:05

Kommentera inlägget här: