27november

Festival Shakedown!

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

 
 
Efter den hetsigaste dagen på länge på nelly, och ett riktigt jobbigt träningspass får jag äntligen vissa den här kampanjen för er som jag suttit och jobbat med ett par dagar! Är riktigt nöjd med allt den innehåller. Sofia vår nya copy på nelly har skrivit de grymma texterna, det känns sjukt lyxigt att ha en copy! Men grafiken, välja ut plaggen, skapa spellistor för alla festivaler och välja stilinspo var min upgift. Älskar sådana här kampanjer som man kan göra så mycket av så lite material. Behöver inte vara värsta värsta värsta dyra imageplåtningen. Kampanjen innehåller även ett Quiz du kan ta reda på vilken festival stil du är (jag blev Tomorrowland ... Inte helt otippat kanske) och tävla om biljetter till Way Out West! 
 
Besök festivalkampanjen HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: