27november

That feeling.

Kategori: Livet

 
Denna filmen sammanfattar ungefär känslan på the Nelly Hotel förra veckan. Jag lever liksom fortfarande på det lite. Magiskt! Känslan när Rebecca & Fionas Scen höjjs upp över terassen och konfettin sprutar. WOOH! Glädjerus deluxe. Ångrar dock fortfarande att jag inte tog en bild med Rebecca och Fiona medans jag hade chansen. VARFÖR GJORDE JAG INTE DET? Orkar inte med mig själv. Sen så tycker jag själv att det är extra kul eftersom allt brandas med min logotyp jag trixade ihop lite fort nån förmiddag i april. Inte för att någon heller bryr sig om vem det är, så är det ändå ... så vet jag att det är jag! Makes me proud. Och hade jag kunnat föreställa mig det för ett par år sedan? Njea. Inte riktigt.
 
 
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Tänkte då glatt på att det var din logotyp när jag såg filmen tidigare! ;)
    / Koll på läget

    Svar: haha, Bra där! ;)
    Moa Jansson

    2014-05-24 | 22:33:05
    Bloggadress: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här: