27november

artondedecember: man mår som man förtjänar.typ.

Kategori: Livet

Det blev Quiz på Babar igår ändå. Sista quizet för året så Christopher tyckte att jag nästan var lite tvungen att gå. Jag är så svår att övertala. uhm.
Tänkte inte dricka i stort sett alls och ännu mindre stanna var efter quizet var slut. Men det blir ju aldrig som man har planerat. (Det är därför jag gärna drar mig för att planera saker och ting tror jag)

Jag, Marcus och Christopher och vi ägde. Mja kanske inte ägde men vi var de enda med alla rätt på bonusfrågorna. De hade aldrig klarat de utan mig (....) Det resulterade i en gratis flaska vin. Och då kan man ju faktiskt gå därifrån, när man för en gångs skull faktiskt vinner någonting. Och ja, Det visade sig imorse när jag vaknade och huvudet dunkade och bara tänkte ett stort fett NEJ angående att gå till skolan. Nu efter en asfet frukost på typ 3000 kcl, en liter kaffe, två liter vatten och tre SATC avsnitt är jag på topp igen och redo för dagens utmaningar. Vilket är, att skriva färdigt pixelmojjset.
Watch out pixels, here I come.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: