27november

inspiration av Alex Roman.

Kategori: Daglig Inspiration

Idag blev det lunch klockan 14:40. Satt på möte från klockan 12 till 14:40 alltså. Det blev ett väldigt inspirerande och roligt möte med mycket grundläggande ideér om en marknadföringskampanj som kommer finnas ute mycket på ganska snart, i sociala medier i sommar och till hösten.
Ni fattar inte vad jag tycker att det här är kul. Jag tycker det är så roligt, jag tror jag skulle kunna hålla på med det jämt. Kanske var lite att ta i, men ni hajjar grejen.

Vi satt o snacka musikinspiration, andra reklamfilmer och bildspråk, människor eller utan människor mycket disskuterande fram och tillbaka. Bland annat kom den här filmen upp som inspiration. En 3D film av Alex Roman, jag säger det igen. Det som visas på filmen finns alltså ingenting i verkligeheten, utan ALLT är gjort i 3D. Det är helt galet. Den tog tydligen tre år att göra också.

Om ni inte har tid att kolla hela, titta en liten bit, det är värt det. Det är liksom sånt här man går igång på typ. Eller jag.

The Third & The Seventh from Alex Roman on Vimeo.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: