27november

mot min första oscar.

Kategori: Praktik

Dagens insats, det är min insats det skall ni veta. Har vart delaktig i en reklamfilm för Nääs Outlet som kommer vara färdig i slutet på den här månaden eller i början på maj. Gick upp ruskigt tidigt imorse, 05:00 stod klockan på, (inte okej) och fick skjuss till Hjalmar av snälla snälla snälla Mamma.

Väl i Näss blev jag, som var helt oförbedd på, bjuden på en av de godaste frukost buffeérna jag vart med om i hela mitt liv. Varama croisanter, och alla möjliga på lägg, bacon ägg. ALLT. Det var ett plus i kanten kan jag säga. Men jag har lärt mig mycket denna dag, m reklamfilm och spela in hur det funkar och det har framföraltt vart en bra erfarenhet. Fotograf fick jag bli litegranna med, men det är ju bara super kul. Vissa av dom blev riktigt bra med lite redigering.

Nu sitter jag här i skolan igen. Hu, jag är alldlels för ambitiös. Det skarpa uppdraget kallar, sitter helst med det ett bra tag idag så jag slipper tänka på det över helgen i stockholm. Nåja. Bäst jag börjar nu.

Här är lite bilder från denna dag.







COPYRIGHT: MOA JANSSON.

Jag uppskattar om ingen använder mina bilder till något utan att be mig om tillåtelse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: