27november

tankar en sovmorgon den sjuttondefebruari

Kategori: Livet

Jag älskar sovmorgonar. Jag hajjar verkligen inte grejen med att börja tidigt på morgonen. Jag hatar att gå o lägga mig men älskar att sova på morgonen. Fast jag vill ändå inte att hela dagen skall försvinna, så jag vill gå upp i hyffsad tid ändå. Jag vill helt enkelt aldrig sova. Det är slöseri med tid.
Okej.
Det här snurrar i mitt huvud just nu:

  • Hur maxar man utrymmet på en garderob så ultimat att allt verkligen får plats? Hur skall man placera skor/väskor etc. 
    Förslag mottages gärna
  • Jag kände mig lite vuxen ( läs gammal, ena foten i graven ) när jag fick pensionspapper igår.
  • VAD FAN SKALL JAG HA PÅ MIG TILL HELGEN OM VI GÅR UT ?????
  • Kaffe är nog det bästa jag vet. Om man inte räknar med choklad.
  • Nä förresten, skor kommer nog före kaffe.
  • r jag blir rik skall jag åka någonstanns där det inte snöar under vinter halvåret i Sverige.

Nu måste jag städa upp lite här hemma ser ut som ett bombnedslag. Kläder everywhere.

Take Care

Kommentarer

  • Adara - teckningar, foton, drömmar säger:

    hihi ingen fara! Jag är själv väldigt seg på att svara! :(



    Haha nej melodifestivalen följer inte jag heller. Har så mycket annat att göra ändå.

    Min dag har varit rätt okej än så länge. ^^ Själv då?

    kram

    2010-02-17 | 12:19:39
    Bloggadress: http://adara.blogg.se/
  • Adara - teckningar, foton, drömmar säger:

    Oj sorry, nu blev det fel kommentar där. :P Den var till Sandra. haha



    Här kommer det jag skulle skickat till dig:

    Shit vad kul att få praktik på "Allt om Bröllop"!! Vad ska du få göra då? Håller med dig.. men jag börjar faktiskt lära mig staden lite grand. hihi

    Jag kommer nog vara i stockholm i ca två månader. ;)

    kram

    2010-02-17 | 12:21:31
    Bloggadress: http://adara.blogg.se/
  • Sofia säger:

    SV: Ja, fast den där bilden är fake egentligen. ;) Bild på nån gammal semla, min jag åt igår var både finare och godare. ;)

    2010-02-17 | 13:04:23
    Bloggadress: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
  • Sara säger:

    Vad du ska ha på dig beror väl på vart du ska ;)

    2010-02-17 | 23:35:25
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: