27november

tjugofemtejanuari: bodypump.

Kategori: Livet

Nu fasen har jag och sara bestämt att vi verkligen skall komma igång med träningen. Förutom när skolan sätter broms för min del iallafall. Lite jobbigt så, men skolan måste ju komma i första hand. Faktiskt. Men fortfarande måste man prioritera träning, för man mår så mycket bättre med träning, speciellt eftersom jag sitter så galet mycket vid datorn.

Idag var vi på BodyPump på Sportlife Lindholmen, och efter ett jäkla tag, där jag helt kaotiskt försökte beskriva vägen och Sara tappade telefonen under sitsen med ett gapskratt, nådde vi slutligen Lindholmen. Jobbigt pass och både jag och Sara hade spagettiben när vi kom ut därifrån.

Update när det gäller den mystiske Patrick.
Tydligen har jag fått ett "Delivery Status Notification (Failure)‏" mail tillbaka . Så den mailen finns inte. Jag känner redan att dte här sammarbetet går väldigt bra. Aja. Det löser sig. Det gör det alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: