27november

tjugoniondejanuari: tankar en fredagsförmiddag.

Kategori: Livet

Spontana tankar en fredags förmiddag.

* Kommer jag kunna hålla mig från att gå på toaletten efter Robert redovisat sin magasins design?

* Varför är kaffet alltid slut?

* Varför glömmer man alltid hälften av det man tänkt säga på redovisningen?

* Mitt armband sitter lite hårt på handleden, funderar på att justera det.

* Kan man ha nyårs klänningen, bara en månad sedan man hade den förra gången?

* Dom där skorna på tradera skall jag nog buda på.

* Mitt nagelack ser för jävligt ut.

* Mina nya hörlurar är en gudagåva, som kostade.

* Min mage kurrar lite.


* Vilken färg på pennan skall jag välja när jag kladdar under tiden jag lyssnar på redovisnigen?

* Varför görs det inte fler knallrosa takeaway-kaffe muuggar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: