27november

En sådan entré vill jag med göra

Kategori: Musik

Varför säljs inte sånna där entré-kläder i butik på H&M liksom? Coolt att bara står där och låta kläderna göra jobbet. Tänk o göra den entrén på Pressbyrån en torsdags morgon. Fattar dock inte hur hon lyckats gå i de där skorna, och ännu mindre spela i dom. lite fierce är de ändå, bara för att det är väldigt outstanding, men snygga ? HELL NO.
Man slutar helt enkelt bli förvånad utav Lady Gaga.

Nu måste jag verkligen städa. Jag bor i ett bombnedslag just nu. Inte trevligt.


Kommentarer

  • anna säger:

    haha ja h&m borde absolut sälja det där!



    sv: tack så jättemkt! ja jag b rukar inte bli nöjd med mina konsertfoton men de där blev jag jäkligt nöjd med :)

    2010-03-07 | 10:42:33
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: