27november

Sofia. sofia. sofia. 22. 22. 22.

Kategori: Livet

Bara för att Sofia fyller år idag och är en så fy sjutton bra vän, så gör jag ett litet härligt collage med mig och Sofia med bilder på bland de roligaste tillfällerna det senaste året. Det är lite galet att vi inte ens kände varandra bara ett år sedan. Vad säger du Sofia, It was meant to be, wasn´t it ?

Sthockholm x2, Ryggar och ugnar, webbare man bär under armen som en hund eller en ascesoar.
Finns mycket jag kan ta upp här. Men det hade vart allt för flummigt.

Vi blev ihopparande av en slump redan första dagen, i skolan på den nya utbildningen Informationsproduktion- Prepress på Skolan Ky-Akademinen på Lindholmen, 1 september 2009, sedan gick vi och lunchade. Och ja, sen så var det bara så. Typ. Kom fram till att vi hade mycket gemensamt, och framför allt samma humor. Jag är fantastikt glad att jag har dig som vän Sofia, vi har klarat ett par daler och berg tillsammans nu, och fler lär det bli!


Kommentarer

  • Sofia säger:

    Aw! Jag har tårat i ögonen. Du är bäst! Vi kommer ta oss igenom eld och vatten tillsammans! Always and always.

    2010-05-26 | 12:19:13
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • Sara säger:

    fint inlägg om min syster!

    2010-05-27 | 23:25:45
    Bloggadress: http://frutyrberg.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Det här är så länge sen. Och så fint! :D Fick för mig att läsa min gamla blogg och ramlade hit. :)

    2012-05-13 | 22:19:30
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: