27november

Helg 2.0

Kategori: Photoshop

Vart en väldigt intensiv och hektisk helg med utgång på fredag, tänkt utgång på lördag men blev hemmafest, inringd till jobbet både lördag och söndag. Phu. Helt slut är jag nu på söndag kväll. Tur att man är ledig imorgon. Lite flash-repetition från veckans genomgång och photoshop på det och helgen är komplett. Som ni kanske märker börjar jag bli dålig på att uppdatera... det är ganska mycket nu. men jobbar på att göra det bättre.

Den här bilden har jag gjort själv ändra från grunden med inspiration från Robyns låt "Hang with me" som jag tycker är en helt fantastiskt bra låt. Jag är medveten om att det är lite svårläst, fast det är lite grejen också. jag tror jag har ungefär 394586 lager och har nog samma bilder i lika många blandningslägen blandat med smarta filter och lageralternativ. Jag skulle kunna hålla på med sådant här jämt.

Just don´t fall, RECKLESSLY, HEADLESSLY in love with me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: