27november

Redovisning med grafiska profiler!

Kategori: IP - KY Akademien

Idag var det äntligen redovisningsdags för de grafiska profilerna för den ekologiska skönhetssalongen Apelsinblomman som vi har jobbat med i ungefär två veckor helhjärtat. Det har varit ett väldigt roligt jobb, men ganska krävande eftersom man vill göra allt så bra som möjligt och man har svårt att sluta pilla på sakerna man gör. Finns alltid bokstäver som kan kernas lite snyggare. Men nu är det färdigt och jag är super nöjd med mitt och Maddes arbete.
Jag är förresten super stolt över hela min klass som alla har gjort ett helt fantastik arbete, alla profiler var jättesnygga och stor eloge till klass IP09, Ky-Akademien på Lindholmen. Vi är lite bättre.

Jag och Madde var färdiga ungefär 12:50, redovisningen ägde rum 13:00. Tajmat och klart in i minsta detalj.


Mitt och Maddes grafiska profil material! Snyggt eller hur?


Här är lite av hela IP09:s grafiska profiler som har producerats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: